یکی از راه های ترسیم پله استفاده از زیر مجموعه خود Stairs نرم افزار تری دی مکس می باشد اما یکی دیگر از راه های ترسیم پله استفاده از اسکریپت Create Stair می باشد که به طور کامل نحوه استفاده این اسکریپت در این آموزش رایگان بیان شده است. اسکریپت ها امکان کار راحت تر، آسان تر و افزودن امکانات و قابلیت های بیشتر را برای کاربران نرم افزار تری دی مکس بوجود آورده است. در این سری آموزش های رایگان مبحث پله ، تمام مباحث مربوط به مدل سازی و نرده پله را به شما آموزش خواهیم داد  که در این ویدئو قسمت اول این آموزش برای شما قرار داده شده است.

1567917013 Untitled 1

1567917036 Untitled 12

1567917075 Untitled 13

محتوا:

با زندگی در عصر تکنولوژی و امکانات نرم افزاری همه مهندسان، طراحان و مدلسازان به دنبال بهترین روش  برای سرعت بخشیدن به انجام کارهایشان هستند و تمایل دارند بتوانند در مدت زمان کمتری کارشان را به طرز فوق العاده ای به اتمام برسانند. نرم افزار تری دی مکس اسکریپی به اسم Create Stair در اختیار شما قرار داده است که می توانید با استفاده از آن انواع مختلف پله از جمله یک طرفه، دو طرفه، پله گرد، پله های خمیده و….را با چند کلیک ساده  مدل سازی کنید. برای دانلود این اسکریپ می توانید به قسمت بلاگ وب سایت Archart مراجعه نمایید.

توصیه :

ما به شما همراهان عزیز توصیه می کنیم که ویدئو های آموزشی 3D MAx را درقسمت بلاگ سایت archart دنبال کنید. که می توانید با کمک این آموزش ها مهارت خود را بالا ببرید.

موارد استفاده :

در این آموزش با ساده ترین دستورها می توانید انواع مختلف پله را مدل سازی کنید که می توانید از آن برای طراحی های داخلی خود استفاده نمایید.

مدت زمان این آموزش تقریبا 29 دقیقه است.


لینک دانلود