ممکن است خیلی از شما کاربران برای ایجاد پله و هندریل های آن در نرم افزار تری دی مکس دچار مشکل شده باشید و زمان زیادی را از شما گرفته باشد. ما در این آموزش به شما یاد داده ایم که چگونه با استفاده ازاسکریپت Create Stair در کوتاه ترین زمان و به هر شکل دلخواه هندریل مورد نظر را به وجود بیاورید و آن ها را روی پله خود قرار دهید. برای دانلود رایگان این اسکریپت می توانید به قسمت بلاگ سایت Archart مراجعه نمایید.

1568174378 01

1568174408 Untitled 3

1568174433 Untitled 4

 

محتوا :

در این ویدئو آموزشی قصد داریم در ادامه جلسه گذشته که در مورد مدل سازی انواع پله صحبت کرده ایم، نحوه مدل سازی هندریل های پله را به شما آموزش بدهیم که بتوانید هندریل های مختلفی را برای پله ها به وجود آورید. تری دی مکس یکی از امکانات خیلی خوبی که در اختیار ما گذاشته که با آن می شود ریل های مختلف را ترسیم کرد AEC Extended می باشد. که در این ویدئو نحوه کار با آن را یاد خواهید گرفت. اما آموزش ما در اینجا تمام نمی شود در جلسات آینده بیشتر در مورد هندریل ها توضیح می دهیم پس آموزش های بعدی ما را از دست ندهید.

توصیه :

ما به شما هنرجویان توصیه می کنیم که ویدئو های آموزشی رایگان را درقسمت بلاگ سایت archart دنبال کنید. که می توانید با کمک این آموزش ها مهارت خود را بالا ببرید.

موارد استفاده :

در این آموزش با ساده ترین دستورها می توانید انواع مختلف هندریل پله را مدل سازی کنید که می توانید از آن برای طراحی های داخلی و خارجی خود استفاده نمایید.

مدت زمان این آموزش تقریبا 11 دقیقه است.