در این ویدئو در ادامه مدل سازی های جلسه گذشته ، قصد داریم ادامه پله ها و هندریل های مربوط به آن را به شما آموزش دهیم. در جلسات گذاشته به شما یاد دادیم که چگونه انواع پله را مدل سازی کنید و بعد از آن در مورد مدل سازی هندریل های پله صحبت کردیم. در این آموزش قصد داریم بیشتر بر رروی هندریل ها تمرکز کنیم و به شما آموزش دهیم که چگونه هندریل های مختلفی را مدل سازی کنید. این سری از آموزش های پله هنوز ادامه دارد. پس برای دیدن سایر ویدئوهای مربوط به مدل سازی پله به قسمت بلاگ سایت آرچ آرت مراجعه نمایید.

1568535280 01

1568535292 03

1568535313 04

محتوا :

روش های مختلفی برای مدل سازی هندریل های پله وجود دارد. در این قسمت از آموزش های مربوط به پله شما یاد خواهید گرفت که چگونه هندریل موردنظر خود را که مدل سازی کرده اید با استفاده از ابزار Spacing tool  و Sweep بر روی پله ها قرار دهید. برای یادگیری سایر حالت های مدل سازی هندریل ها حتما ویدئوهای آموزشی ما را دنبال کنید. برای دانلود اسکریپ Create Stair هم می توانید به قسمت بلاگ سایت آرچ آرت مراجعه نمایید.

توصیه :

ما به شما هنرجویان توصیه می کنیم که ویدئو های آموزشی رایگان را درقسمت بلاگ سایت archart دنبال کنید. که می توانید با کمک این آموزش ها مهارت خود را در مدل سازی بالا ببرید.

موارد استفاده :

در این آموزش با ساده ترین دستورها می توانید انواع مختلف هندریل پله را مدل سازی کنید که می توانید از آن برای طراحی های داخلی و خارجی خود استفاده نمایید.

مدت زمان این آموزش تقریبا 14 دقیقه است.