خیلی از کاربران نیاز دارند پله و هندریل هایی با طرح خاص برای مخاطب خود ارائه دهند. نرم افزار تری دی مکس این امکان را به ما می دهد که به راحتی پله را ایجاد کنیم. برای ایجاد پله و هندریل در محیط تری دی مکس راه های زیادی است که ما در چند ویدئو آن ها را بصورت کامل آموزش داده ایم. در این بخش از آموزش ماچگونگی قرار گیری هتدریل ها را در پله های صاف و پیچ را توضیح داده ایم.

1568694454 pp0

 

1568694468 pp1

 

1568694482 pp2

 

1568694491 pp3

محتوا:

در آموزش قسمت چهارم پله ما به شما آموزش می دهیم که چطور باز هم هندریال ( دستگیره پله ) را بر روی پله های پیچ و یا مستقیم مدل سازی کنیم. در این آموزش زیبا با استفاده از تکنیک symmetry و تکنیک path deform ما یک دستگیره پله را گسترش و در یک مسیر ادامه می دهیم تا دستگیره پله روی انواع پله به سادگی هر چه تمام تر قرار گیرد. با این آموزش می توانید به راحتی انواع پله ها را  مدل کنید و به یک خروجی بسیار مطلوب برسید.

توصیه :

به شما کاربران عزیز توصیه می کنیم حتما قسمت های 1، 2و 3  آموزش پله را در قسمت بلاگ سایت archart ببینید.این آموزش ها می تواند در طراحی بسیار به شما کمک کند.

 

موارد استفاده :

با دیدن این آموزش ها میتوانید به راحتی انواع پله را بوحود بیاورید و با راحترین روش هندریل هایی با طرح های متفاوت روی انواع پله قرار دهید. شما با کسب این مهارت می توانید به راحتی  طراحی های داخلی و خارجی را با کیفیتی بیشتر ارائه دهید.

مدت زمان این آموزش تقریبا 24 دقیقه است.