براش  یک ابزار فوق العاده قوی در نرم افزار فتوشاپ می باشد که شما می توانید در کسری از ثانیه تصاویر و رندر های مورد نظر را با توجه به نیاز خود تغییر بدهید. در این مجموعه برای شما مجموعه براش باران را در نظر گرفته ایم که می توانید حال و هوای بارانی را برای کار خود به وجود بیاوید. براش قابلیت  های زیادی را دارد و شما می توانید با هر اندازه و رنگ برای کار خود از آنها استفاده کنید.

1573372081 free rain photoshop brushes

محتوا:

گاهی اوقات نیاز داریم که رندر ها و یا تصاویر  خود را به حال و هوای بارانی، رمانتیک و عاشقانه تبدیل کنیم. شما می توانید با استفاده کردن از این مجموعه به راحتی این جلوه ها را ایجاد کنید. این مجموعه با فرمت Abr  می باشد که به راحتی بعد از دانلود با کیفیت بالا در نرم فزار فتوشاپ قابل استفاده می باشد.

  • نام فارسی: مجموعه براش باران برای نرم افزار فتوشاپ
  • نام انگلیسی:  Rain_Photoshop_Brushes
  • حجم دانلود: 55.3MB
  • نرم افزار: Photoshop

توصیه :

شما می توانید انواع براش های مورد نیاز در نرم افزار Photoshop را در قسمت بلاگ وب سایت www.archart.ir دانلود و استفاده کنید.

کاربران عزیز شما می توانید با آموزش  پست و پروداکشن  آرچ آرت مهارت خود را بالا برده و معجزه ای در کیفیت کار های خود ایجاد کنید.

موارد استفاده :

بسیاری از طراحان و کسانی که کار سه بعدی انجام می دهند از فتوشاپ برای اعمال کردن مرحله  پست پروداکشن استفاده می کنند و با استفاده از ابزار براش جلوه های خاص را خلق می کنند. شما می توانید با استفاده از این مجموعه هوای بارانی را به راحتی به وجود بیاورید.


لینک دانلود :