این مجموعه از Textureهای سایت که با عنوان پک Tuts+Premium Texture ارائه شده است، مجموعه ای بسیار کاربردی برای طراحان گرامی به شمار می‌رود و در موضوعات متنوع آرشیو از تکسچرهای با کیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهد. تکسچرهای این مجموعه در موضوع دیوارهای کثیف می باشد که با توجه به رزولوشن بالا و کیفیت مناسب می‌تواند تا حد زیادی نیاز طراحان عزیز به انواع تکسچرها را برطرف سازد.

محتوا :

دسترسی به آرشیوی از تکسچرهای با کیفیت بالا یکی از ملزومات در طراحی و ساخت متریال‌های حرفه‌ای و ایجاد رندرهای با کیفیت به شمار می‌رود. این مجموعه و سایر آرشیوهای تکسچر دیگری که به صورت رایگان برای دانلود در سایت آرچ آرت  قرار داده شده می‌تواند تا حد زیادی در این زمینه، کاربردی و ارزشمند باشد. این مجموعه شامل 70 تکسچر با کیفیت دیوار کثیف با فرمت JPG می باشد. اگر به دنبال رندرهای با کیفیت برای طراحی های خود هستید فقط کافیست آن ها را در صحنه های خود استفاده نمایید. تکسچر های موجود با پلاگین های زیادی از جمله V-ray و با نرم افزار تری دی مکس سازگاری دارند.

  • نام فارسی : مجموعه انواع تکسچر های دیوار کثیف Tuts+ Premium
  • نام انگلیسی : Tuts+ Premium 70 Dirty Wall Textures
  • حجم دانلود :  167MB
  • فرمت :   JPG File (.jpg)
  • تکسچر : انواع تکسچر های دیوار کثیف
  • رزلوشن : 2448*3264
  • سازنده : Tuts+ Premium

توصیه :

همچنین برای استفاده از دیگر مجموعه های Tuts+ Premium به قسمت بلاگ سایت معماری archart مراجعه کنید.

نحوه استفاده :

با کشیدن و رها کردن در صفحه material editor نرم افزار 3dsMax می توانید به راحتی از این تکسچر ها استفاده کنید.

موارد استفاده :

 این تکسچر های با کیفیت بالا کاربرد زیادی برای طراحی های خارجی و طراحی های شهری دارد و اغلب توسط کاربران حرفه ای نرم افزار های سه بعدی مانند 3dsMax از جمله معماران و هنرمندان CG این مجموعه با کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد. همینطور این تکسچر ها کاربرد زیادی در نرم افزار فتوشاپ دارند.


لینک دانلود :