این مجموعه از Textureهای سایت که با عنوان پک Tuts+PremiumTexture ارائه شده است، مجموعه ای بسیار کاربردی برای طراحان گرامی به شمار می‌رود و در موضوعات متنوع آرشیو از تکسچرهای با کیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهد. تکسچرهای این مجموعه با موضوع های چوب، بتن و آجر می باشند که با توجه به رزولوشن بالا و کیفیت مناسب می‌تواند تا حد زیادی نیاز طراحان عزیز به انواع تکسچرها را برطرف سازد.

1577692721 IMG 0920

1577692729 IMG 2200

محتوا :

دسترسی به آرشیوی از تکسچرهای با کیفیت بالا یکی از ملزومات در طراحی و ساخت متریال‌های حرفه‌ای و ایجاد رندرهای با کیفیت به شمار می‌رود. این مجموعه و سایر آرشیوهای تکسچر دیگری که به صورت رایگان برای دانلود در سایت آرچ آرت  قرار داده شده می‌تواند تا حد زیادی در این زمینه، کاربردی و ارزشمند باشد. این مجموعه شامل مجموعه ای از  تکسچرهای با کیفیت بتن، آجر و چوب با فرمت JPG می باشد که با کشیدن و رها کردن ها در صفحه material editor می توانید به راحتی از آن ها استفاده کنید.  تکسچر های موجود با پلاگین های زیادی از جمله V-ray و با نرم افزار تری دی مکس سازگاری دارند.

  • نام فارسی :  مجموعه تکسچر چوب، بتن، آجر Tuts+ Premium
  • نام انگلیسی : Tuts+ Premium Wood Concrete Brick Texture Pack
  • حجم دانلود :  179MB
  • فرمت :   JPG File (.jpg)
  • تکسچر : انواع تکسچر چوب، بتن و آجر
  • سازنده : Tuts+ Premium

توصیه :

همچنین برای استفاده از دیگر مجموعه های Tuts+ Premium به قسمت بلاگ سایت معماری archart مراجعه کنید.

موارد استفاده :

این تکسچر های با کیفیت بالا کاربرد زیادی برای طراحی های خارجی و داخلی دارند و اغلب توسط کاربران حرفه ای نرم افزار های سه بعدی مانند 3dsMax از جمله معماران و هنرمندان CG این مجموعه با کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این تکسچر ها کاربرد زیادی در نرم افزار فتوشاپ دارند.


لینک دانلود :