Crystal CG  یکی از بهترین  و کاملترین مجموعه هایی است که شما می توانید بسیاری از صحنه های آماده  فتوشاپ در معماری را در این مجموعه پیدا کنید. این مجموعه فایل های psd را به صورت لایه باز در اختیار کاربر قرار می دهد.این فایل ها به شما کمک می کند تامرحله ی پشت پروداکشن را بهتر درک کنید و قدر ومهارت خود را بالا ببرید.

 

1577773007 post l

1577773012 post n l

محتوا:

در این قسمت از مجموعه ما برای شما CRYSTAL CG شماره 107 را در نظر گرفته ایم. این فایل یک نمای خارجی بسیار زیبا می باشد که با جزئیات  مدلسازی شده است می توان گفت یکی از مدل های برتر این مجموعه می باشد. با مشاهده و بررسی این مجموعه فایل های آماده،  که برای شما در نظر گرفته ایم می توانید یک رندر معمولی را به یک رندر فوق العاده زیبا تبدیل کنید. گاهی اوقات مدلسازی و اضافه کردن جزئیات در محیط های سه بعدی مانند تری دی مکس وقت شمارا خیلی می گیرد اما با نرم افزار فتوشاپ می توانید جزئیات و بسیاری از ویژگی ها را در زمان کوتاهی ایجاد کنید. که این مجموعه بسیار به شما کمک می کند تا در این مسیر حرفه پیش بروید.

 

  • نام فارسی :  کریستال CG شماره 107
  • نام انگلیسی : CRYSTAL CG – VOL.107
  • حجم دانلود :   3.15GB
  • نرم افزار : Photoshp
  • فرمت :   PSD
  • سازنده : CRYSTAL CG

 

توصیه:

شما می توانید برای دریافت دیگر فایل ها ی آماده ، آبجکت و تکسچر به قسمت بلاگ سایت آرچ آرت بروید و به صورت رایگان آن ها را دانلود کنید.

 

موارد استفاده:

 این صحنه های آماده کاربرد زیادی برای طراحی های خارجی ( ایجاد صحنه هایی که از عناصر خارجی استفاده می شود) دارد و اغلب توسط کاربران حرفه ای نرم افزارهای سه بعدی مانند 3ds max و نرم افزار فتوشاپ ،از جمله معماران ، تصویر سازان ، هنرمندان CG این مجموعه با کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد.

 


 

لینک های دانلود :