کمپانی Arroway در زمینه تولید بافت‌ها و تکسچرهای بسیار باکیفیت فعالیت می‌نماید. تکستچرهای ارائه شده توسط این کمپانی در حوزه‌‎های مختلف تصویرسازی دیجیتال (از جمله پروژه‌های طراحی و معماری) مورد استفاده قرار می‌‎گیرند. این تکستچرها با قرار گرفتن برروی اشیای مجازی، جذابیت ظاهری آنها را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهند. . تکسچر مهمترین جزء طراحی سه بعدی و رندرینگ می باشد,کارهای حرفه ای و رندر های واقعی مستلزم تکسچر های با کیفیت و با رزولویشن بالا می باشد.  Arroway Textures Gravel مجموعه ای از تکسچر گرافیکی متفاوت و با کیفیت از سنگ ریزه می باشد ، که به عنوان اولین و کامل ترین مجموعه از تکسچرهای سنگ ریزه معرفی شده است.

1577771174 gravel 001 01 smoothed1 2m d ao

1577771182 gravel 004 smoothed1 2m d ao

1577771189 gravel 012 smoothed2 4m d ao

1577771197 gravel 013 smoothed2 2m d ao

محتوا:

پک تکسچر Arroway یکی از بزرگترین،کاملترین و با کیفیت ترین آرشیو های حرفه ای تکسچر در موضوعات متفاوت در دنیای cg می باشد. این مجموعه شامل انواع بافت های مختلف ماسه و شن به صورت 3D است. برای سه بعدی کاران بعد از  پوشش گیاهی،شبیه سازی شن واقعی یکی از چالش های مهم است .نقش تکسچر سنگ ریزه در شبیه سازی معماری، محوطه سازی و حتی طراحی داخلی بسیار زیاد است که با این مجموعه شما می توانید به راحتی اقدام به طراحی محیط های طبیعی بکنید. تکسچر های این پک شامل 3 نوع کیفیت و 4 نوع بامپ Bump , Reflectivity , normal ,  displacement می باشد.

  • نام فارسی :  مجموعه تکسچر سنگ ریزه
  • نام انگلیسی : Arroway Textures – Gravel Volume One
  • حجم دانلود :  11.9GB
  • فرمت :   JPG File (.jpg)
  • تکسچر : انواع تکسچر سنگ ریزه
  • سازنده : Arroway

توصیه :

  شما می توانید برای دانلود سایر تکسچرهای مورد نیاز خود  به قسمت بلاگ سایت معماری archart مراجعه کنید.

موارد استفاده :

در کنار چالش های بسیار طراحی دقیق انسان ها و گیاهان در طراحی های 3D رندر کردن تکسچرهای سنگ ریزه یکی از اخرین چالش های موجود برای طراحان در این سبک طراحی ها به شمار می رود . بیشتر طراحان هنگامی تا جایی که می توانند استفاده کردن افکت های سنگ ریزه را در طراحی های خود به تاخیر می اندازند ، اما تکسچرهای سنگ ریزه یکی از اساسی ترین و مهم ترین اصل ها در طراحی های سه بعدی می باشد و تکسچرهای باکیفیت و زیبای سنگ ریزه می تواند کمک شایانی در هرچه طبیعی تر بودن طراحی به شما بکند . هدف از گرداوری این مجموعه بی نظیر برطرف کردن این نوع مشکلات برای شما علاقه مندان به طراحی های 3D می باشد .

This collection contains 134 different gravel textures and – as an industry first – gravel as real 3D geometry. Along with the included 257 stone textures, this opens up a near-endless variety of different gravel styles.


لینک های دانلود :