در این سری آموزش به شما یاد می دهیم که چطور پورتفولیو معماری را به وسیله ی طراحی وب به وجود بیارین.

این سری آموزش نیاز به هیچ پیش نیازی ندارد اما برای بهبود عملکرد طراحی پورتفولیو بهتر است از دور ی فتوشاپ یا همان دوره ی پرزانته در معماری استفاده کنید تا بتوانید بنر ها و تصاویر جذاب تری را آماده سازید.

برای دیدن این ویدئو حتما از فیلتر شکت استفاده کنید . برای حمایت ما لطفا وارد کانال یوتیوب ما شوید و این کانال را در صورتی که محتوای آن برای شما مناسب است subscribe کنید.



پورتفولیو معماری بویسله سایت ؟؟؟

امروزه شکل کار ها به صورتی شده که هم شرکت ها و هم اشخاص نیاز دارند تا با داشتن یک وب سایت , خدمات خود را ارائه کنند.در این سری آموزش ما به شما یاد می دهیم که چطور یک وب سایت پورتفولیو معماری برای خود ایجاد و از آن نگهداری کنید.

امکان تعویض پوسته در وردپرس؟

یکی از ویژگی های جالب وردپرس , امکان تعویض تم یا همان پوسته های مختلف در وردپرس می باشد.شما با استفاده از این امکان می توانید , تم های مختلف را در وردپرس ایجاد و تم مورد نظر را روی آن اعمال کنید.

چرا پوسته در وردپرس چقدر اهمیت دارد ؟

پوسته در وردپرس از اهمیت بالایی برخوردار است , چون با استفاده از این قسمت می توانید روی بخش های زیر مدیریت داشته باشید.

  1. Seo پوسته
  2. امنیت در پوسته
  3. UI و UX پوسته
  4. سرعت سایت

seo در پوسته

پوسته در وردپرس تاثیر بسیاری در بحث سئو دارد چرا که چیدمان پوسته , تگ های داخلی , ریسپانسیو بودن , چیدمان صحیح در وضعیت های مختلفت و … می تواند تاثیر بسیار زیادی در دیده شدن در موتور های جستجو داشته باشد.

امنیت در پوسته

انتخاب نادرست پوسته می تواند مشکلات امنیتی زیادی برای شما بوجود بیاورد پس هر چه پوسته ی انتخابی شما پیچیده تر باشد احتمالا مشکلات امنیتی آن بیشتر است , پیچیدگی منظور شلوغی یا چیز هایی از این قبیل نیست در سری آموزش های آینده مفصل در باره ی امنیت قالب صحبت خواهیم کرد.

UI و UX در پوسته

UI و UX یکی از مباحث بسیار مهم در طراحی پورتفولیو می باشد که در آینده نزدیک در قسمت های دیگر آموزش مفصل در این مورد صحبت خواهیم کرد.

کلمه ی UI مخفف User Interface به معنی ارتباط کاربر محیط وب سایت شماست.

مهم نیست که شما چطور فکر می کنید و یا سایت را بر اساس نظرات شخصی بنا کنید , مهم این است که وب سایت را بر اساس یک جامعه آماری بزرگ از کاربران طراحی کنید. که در اینده مفصل در این مورد صحبت خواهیم کرد.

کلمه UX به معنی User Experience به معنی تجربه و احساسی که کاربر نسبت به شما و وب سایت شما پیدا می کند.

امیر محسن صابر ماهانی :

تصور کنید که شما سوار بر یک ماشین فراری هستید , شما از شنیدن صدای موتور فراری از داخل کابین بسیار لذت می برید و حس خوبی را دارید چون توقع شما از فراری این است که موتور پر سرصدا و قوی و بزرگی داشته باشد. حال آن که اگر سوار بر یک آئودی باشید و صدای موتور را از داخل کابین بشنوید قطعا حس بدی نسبت به اون ماشین پیدا خواهید کرد. در واقع صدای موتور در فراری مذیت و در آئودی یک عیب بزرگ است ما به این احساس خوب و بد شما UX می گوییم.

سرعت سایت

یکی دیگه از عوامل بسیار مهم در انتخاب قالب , سرعت سایت شماست , هر چه سرعت سایت شما بالاتر باشد , احساس رضایت بیشتری در کاربران بوجود می اید و هر چه ان ها را بیشتر منتظر بگذارید قطعا کاربر شما که خسته از همه جا است , احساس بدی نسبت به سایت شما پیدا خواهد کرد.