اگه دوست داری یاد بگیری که چطور پورتفولیو داینامیک ایجاد کنی بهت توصیه می کنم این سری آموزش ها را تا انتها ببینی.



پورتفولیو داینامیک چیست ؟

امروزه داشتن یک وب سایت از داشتن یک دفتر کار زیبا مهم تر است چرا که امروزه شما می توانید با داشتن یک وب سایت با افراد دیگر در سراسر دنیا ارتباط بگیرید.

در این سری آموزش به شما یاد می دهیم که چطور رزومه کاری خود و یا Portfolio را در غالب یک وب سایت داشته باشید تا بتوانید هر روزه آن را با چند کلیک ساده بروزرسانی کنید.

قطعا برای شما هم پیش آمده که هر ساله نیاز به بروزرسانی پورتفولیوخود دارید و این بروزرسانی نیزامند زمان زیادی است پس برای کوتاه تر شدن این زمان ما این آموزش را برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید با استفاده کردن از آن یک پورتفولیو داینامیک و پویا ایجاد کنید تا در هر لحظه و زمان بتوانید کار های تازه خود را فقط در سامانه آپلود کنید تا پورتفولیو شما بروزرسانی شود.

چرا باید Portfolio داشته باشیم ؟

اگر به دنبال این هستید که کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید قطعا نیاز دارید که رزومه کاری خود را در قالب پورتفولیو در یک وب سایت داشته باشید.

با این سری آموزش های آرچ آرت این فرصت برای شما پیش آمده که بدون دردسر و هزینه های اضافی پورتفولیو خود را در قالب وب سایت بوجود بیاورید.

هزینه ی ساخت پورتفولیو تصویری چقدر است ؟

پورتفولیو تصویری منظور همان صفحات آماده چاپی هستند که شما برای ساخت آن توسط اشخاص دیگر هزینه ی حدود 10 تا 12 میلیون به تاریخ انتشار این مقاله را دارید.

در صورتی که شما برای ساخت پورتفولیو داینامیک که از هر نظر قوی تر از Portfolio چاپی است هزینه ی حدود سالانه 300 هزارتومان را خواهید داشت ??

پیش نیاز پورتفولیو داینامیک

دواقع پورتفولیو داینامیک هیچ پیش نیازی نیاز ندارد اما بهتر است که تسلط کافی را نسبت به نرم افزار فتوشاپ داشته باشید برای همین بهتون توصیه می کنم از این سری آموزش فتوشاپ استفاده کنید.

تفاوت برگه و نوشته ؟

دونستن این مطلب بسیار مهم و ضروری است چرا که شما با ایجاد برگه نمی توانید آن صفحه را به صورت کامل برای گوگل ایندکس کنید پس نیاز است که از نوشته استفاده کنید.

قبلا زیاد در این باره صحبت کرده ایم بهتون پیشنهاد می کنم برای دیدن تفاوت ها روی این لینک کلیک کنید.

کامنت ها در وردپرس

یکی از بخش هایی که باید مورد بررسی امنیتی در وردپرس قرار گیرد بخش کامنت ها است. در این بخش کاربران می توانند نظرات خود را در مورد مطالب بیان کنند.و مدیران می توانند به نظرات بیان شده پاسخ دهند.

چرا بخش کامنت ها امنیتی است ؟

گاهی وقت ها افراد حملات brute force attack را از این بخش شروع می کنند و باعث می شوند که یک سری کامنت های ساختگی وارد سامانه شما شوند و وب سایت شما را مختل کنند.

برای جلوگیری این اتفاق راه های زیادی وجود دارد که در طول دوره قطعا در مورد این حملات و روش های جلوگیری از آن مفصل صحبت خواهیم کرد.

در صورت تمایل در این مورد این لینک را ببینید

چجوری کامنت های درست را از نا درست جدا کنیم ؟

کامنت های نا درست به معنی کامنت هایی هستند که توسط رباط ها در سایت شما برای تبلیغات و یا آسیب رسانی استفاده می شود. پلاگین هایی در وردپرس وجود دارد که این بخش را می تواند به عهده بگیرد اما توصیه من به شمات این است که خودتان هر روز کامنت ها را بررسی کنید و کامنت های نا صحیح را حذف نمایید.