Corona Renderer یکی از ساده ترین ابزار برای یادگیری موتورهای رندرگیری است. تنظیمات و کار کردن با آن بسیار ساده است و اکثر کاربران جدید Corona Renderer را فقط در یک روز یاد می گیرند. Corona Renderer  بسیار واقع گرایانه است در صورتی که به این پلاگین مسط شوید چیزی از موتور رندر V-Ray  کم ندارد و نتایج قابل پیش بینی و قابل اعتماد را با بالاترین کیفیت ارائه می کند. Corona Renderer سعی کرده است با حذف یا پنهان کردن هر گونه تنظیمات غیر ضروری، کار کردن با آن را ساده تر کند تا هنرمندان بتوانند روی دیدگاه خود تمرکز داشته باشند.

1559637564 5

1559637575 4

1559637584 7

1559637591 1

1559637598 6

1559637608 9

1559645324 2

محتوا:

کرونا  رندر، یکی از موتورهای رندر قدرتمند سی پی یو بیس (رندر بر پایه سی پی یو)  و فیزیکال بیس (شبیه سازی نور بر پایه محیط واقعی) می باشدکه در سال ۲۰۰۹ به جمع موتور های رندر پیوست. که امروزه به یکی ار قدرتمند ترین موتور رندر ها تبدیل شده است.و اکنون در حال رقابت با بزرگترین موتور رندر ها مانند V-Ray است. این موتور رندر برای کاربرانی که پردازنده ضعیفی دارند اما به دنبال کیفیت عالی در کمترین زمان هستند بسیار مناسب است.  پشتیبانی میکند.V-Ray از نورها، متریال ها و دوربین های Corona و در حال حاضر برای نرم افزار های تری دی استودیو مکس ، نرم افزار مایا و نرم افزار سینما فوردی و نرم افزار بلندر قابل استفاده است.

مشخصات :

  • نام فارسی :پلاگین کورونا 3
  • نام انگلیسی : CORONA RENDERER 3.0 FOR 3DS MAX 2013-2020 WIN
  • حجم دانلود:
  • نسخه  : 3
  • سازنده :

برخی از ویژگی های  Corona Renderer:

سرعت، عامل مهمی در هر محیط نرم افزاری است. شما به عنوان یک طراح همیشه به دنبال راه هایی برای کاهش زمان هستید اما با این نرم افزار شما می توانید در کوتاه ترین زمان به خروجی خود برسید. ابزارهای قدرتمند که در نرم افزار است به سرعت بخشیدن ، گردش کار شما کمک میکند. Corona Renderer بسیار انعطاف پذیر است و به شما امکان این را می دهد دقیقا همان اثری را که می خواهید دریافت کنید. با توجه به اینکه در این پلاگین از الگوریتم های توسعه یافته ای استفاده میشود کیفیت آن بسیاربالا رفته و نویز کار شما را کاملا برطرف میکند.

آموزش نصب این پلاگین کرونا را از اینجا ببینید.

توصیه:

شما می توانید برای دریافت رایگان پلاگین  Corona Renderer به سایت آرچ آرت مراجعه کنید.

 

موارد استفاده :

Corona Renderer در حال حاضر از نسخه های 64 بیتی ds Max 2013-20203 و نسخه های 64 بیتی  Cinema 4D R14-R20 پشتیبانی می کند. هیچ برنامه ای برای پشتیبانی از نسخه های قدیمی تر این نرم افزار ها وجود ندارد.

Corona Renderer is one of the easiest to learn render engines. Its setup really is as simple as pressing “Render”! Most new users will learn Corona Renderer in just one day, and fall in love with it over the next few. Corona Renderer delivers predictable, reliable, and physically plausible results with no compromises in quality. Realistic lighting and materials are yours right out of the box.


لینک های دانلود :