Graphicriver مجموعه ای از تکسچر های طراحی شده برای ساخت متریال در برنامه های گرافیکیی و سه بعدی است. این تکسچر ها کاربرد زیادی در رشته معماری دارند. با استفاده از این تکسچرها به خروجی های بسیار دقیق دست پیدا کنید. تمام تصاویر، از عکاسی موضوع اصلی گرفته شده و با کیفیت بالا ساخته شده اند. اگر شما یک کاربر نرم افزار فتوشاپ یا 3Ds Max هستید، پرتال آموزشی آرچ آرت این مجموعه را به شما پیشنهاد می کند. این مجموعه دارای تنوع و کیفیت منحصر به فردی است.

1555566449 1

 

محتوا :

این مجموعه یکی از با کیفیت ترین مجموعه های تکسچر گرافیکی قدیمی حاوی 10 مپ قدیمی در  تیپ ها و  رنگ های متفاوت است که همه آنها به طور کامل موجود می باشد. تمام تصاویر در رزولوشن بالا و با مپ های diffuse می باشند. همچنین این تکسچر ها قابلیت تبدیل به مپ های dirt برای ایجاد مپ ماسک و ساخت متریال belend را دارند. این تکسچر ها قابلیت سازگاری با انواع موتور رندر ها نظیر V-Ray را دارا می باشند. این تکسچر ها به عنوان پس زمینه بافت قدیمی بسیار مناسب هستند اگر شما به دنبال آن نگاه قدیمی و کثیف هستید و می توانید به عنوان پیش زمینه طراحی خود، پوشش کتاب، نقاشی دیجیتال و .. استفاده کنید.

  • نام فارسی : تکسچر گرافیکی قدیمی
  • نام انگلیسی : Graphicriver old canvas Textures
  • حجم دانلود :  68.6MB
  • فرمت :   JPG File (.jpg)
  • تکسچر : تکسچر قدیمی old canvas
  • رزولوشن :  2000 * 3000
  • سازنده : Graphicriver

 

توصیه :

همچنین برای استفاده از دیگر مجموعه های Graphicriver به قسمت بلاگ  سایت معماری archart مراجعه کنید.

نحوه استفاده :

با کشیدن و رها کردن در صفحه material editor نرم افزار 3dsMax می توانید به راحتی از این تکسچر ها استفاده کنید.

موارد استفاده :

این تکسچرها کاربرد زیادی برای ساخت انواع متریال های قدیمی و گرافیکی برای طراحی داخلی و طراحی خارجی دارند و اغلب توسط کاربران حرفه ای نرم افزار 3ds Max از جمله معماران این مجموعه با کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد. این تکسچر ها قابل استفاده در تمام نرم افزار ها مانند Photoshop ، 3dsMax و تمامی پلاگین ها نظیر V-Ray قابل استفاده می باشند.


لینک دانلود :