در این مجموعه شما با روند مدل سازی مرحله به مرحله ستاره که نمادی از عرفان و معنویت می باشد، در تری دی مکس آشنا می شوید. شاید در نگاه اول برای شما مدل سازی این ستاره پیچیده به نظر برسد  اما در این آموزش شما یاد می گیرید که چگونه با استفاده از احجام ساده و پایه به حجم های پیچیده ای دست پیدا کنید و مهارت خود را در زمینه مدل سازی این احجام افزایش دهید و بتوانید به حجم مورد نظر خود در کوتاه ترین زمان و با ساده ترین تکنیک ها دست پیدا کنید.

1559545233 1 2

1559545244 1 3

1559545273 1 1

محتوا

در این آموزش با استفاده از یک حجم ساده hedar و اضافه کردن ویرایشگرها و  انجام اصلاحات در محیط تری دی مکس به  حجم مورد نظر دست می یابید. تمام مراحل دست یابی حجم به صورت کامل  توضیح داده شده است و شما با اجرای مرحله به مرحله می توانید به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنید.  این آموزش مهارت شما را در استفاده از انواع ویرایشگرها افزایش می دهد و کمک می کند که مهارت وسرعت عمل شما افزایش یابد.

  • نام فارسی : آموزش مدل سازی ستاره
  • نام انگلیسی:  3d Tutorial – Sacred Merkaba For 3d Printing – 3dsmax
  • حجم دانلود:  48.5MB
  • نرم افزار: تری دی مکس
  • زمان آموزش: 12 دقیقه
  • مدرس: John Malcolm
  • زبان آموزش: انگلیسی

توصیه

توصیه می شود تمامی دوره های مدل سازی، رندرینگ و فتوشاپ را مشاهده کنید.

موارد استفاده

این آموزش برای کاربران و مدل سازان حرفه ای نرم افزار تری دی مکس، طراحان صنعتی، معماران، تصویرسازان، هنرمندان CG مورد استفاده قرار می گیرد.

In this quick tutorial, we model what is known as a Sacred Merkaba for 3d printing or digital asset design. Symbolic of ancient spirituality and mysticism, this shape has been part of religious iconography for thousands of years. Geometers and mathematicians recognize it as a Stellated Octahedron, or Star Tetrahedron. This is an alternate modeling technique, starting with a simple cube instead of a Hedra primitive.